کاملترین آموزش بدنسازی (کاملترین برنامه برای حجیم کردن عضلات) Beachbody - Body Beast
نوشته شده توسط : me30

پکیج تمرین های پرورش اندام

در 90 روز

BODY BEAST



آیا از اندام خود ناراضی هستید؟
آیا بدنبال برنامه ای مناسب برای پرورش اندام های خود هستید؟
آیا دوست دارید بدنی زیبا و عضله ای داشته باشید؟
آیا دوست دارید جذابیت خود را افزایش دهید؟
ایا دوست دارید میزان قدرت بدنی خود را افزایش دهید؟

فروشگاه اینتر خرید پکیج body beast را به شما پیشنهاد میکند!
این پکیج در یک دوره 90 روزه برنامه ریزی شده تا به شما کمک کند که قدرت خود را افزایش دهید و بدن خود را به فرم دلخواهتان پرورش دهید.

این روزها تعداد آنهایی که به قصد داشتن اندامی متناسب و ورزیده به کلاس‌های بدن‌سازی مراجعه می‌کنند، کم نیست و گروهی از این افراد، بدون در نظر گرفتن سن و سال‌شان و اوضاع سلامت عمومی‌شان و بدون مشورت با یک اهل فن، شروع می‌کنند به استفاده از انواع دستگاه‌هایی که در سالن‌های ورزشی هست. این کار، عوارض ناخوشایندی به دنبال خواهد داشت بر خلاف این فیمل آموزشی که ما ارائه میکنیم.


Body Beast یکی از اولین سیستم های بدنسازی، تغذیه و مکمل همه جانبه در بازار است. این سیستم توسط مشهور ترین مربیان بدنسازی در سطح جهان به تکامل رسیده و حال شما با خرید این مجموعه می توانید علاوه بر اجرای این سیستم از برنامه تغذیه پیشرفته آن بهره ببرید. این برنامه باعث تحریک شدید عضله و با برنامه غذایی که در پیش میگیرید می توانید بهترین نتیجه در بدنسازی یعنی عضلات عظیم بدون هیچ چربی و بدنی سنگی و قدرتمند داشته باشید آن هم طی فقط 90 روز!

دیگر ویژگی این سیسستم بدنسازی استفاده از حداکثر میزان توان فرد و در نتیجه حاصل خوبی که این سیستم باعث می شود شما در 90 روز به میزان 10 پوند به عضلات خود بیفزاید این میزان حجم عضله در هیچ برنامه بدنسازی طی این مدت امکان پذیر نیست ولی در نظر داشته تنها به این هدف صبر و اراده شما به سرانجام خواهد رسید این یکی از اساسی ترین نکته در این سیستم بدنسازی است.

 

همین پکیج در سایت های خارجی به قیمت 30 دلار معادل 60 هزار تومان به فروش میرسد اما فروشگاه اینترخرید این پکیج ارزشمند را برای ایرانیان عزیز به قیمت استثنایی 18 هزار تومان آماده نموده است

سایت اصلی محصول




:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: